Wednesday 1 January 2014

Sambutan Tahun Baru Tercemar

A'udzu Bil-Lahi Minasy-Syaitonir-Roji~m
Bismil-Lahir-Rohma~nir-Rohi~m.
Para Pencinta Negara Malaysia sekalian,.
Salam Hormat dan Salam SATU Malaysia.
   Semalam, jam 12 malam, saya menonton RTM1, Berita National, bila melapurkan hal sambutan Tahun Baru, tiada berita tentang Dataran Merdeka dicemari kira-kira 5,000 peserta Himpunan Haram Guling Kerajaan.   Saya mendapat tahu berita itu setelah melihat akhbar U. Msia. tadi pagi.
Ya! Pihak penganjur Himpunan Haram itu juga mempunyai orang kuat yang ahli didalam Ilmu Batin. Katanya kepada saya, dia tidak takut pada saya. Bukan saya saja yang "pandai".
  Apa pun, Alhamdulillah, Syukur banyak-banyak kehadarat Allah sebab tiada rusuhan yang merosakkan harta benda dan tiada tembakan atau ledakan bom berlaku.
  Pun begitu, adakah mereka menyangka bahawa hukuman Allah tidak akan mengenai mereka. Hukuman Allah bukan berlaku dengan serta merta, ia mengambil masa. Kamu semua, 5,000 orang itu, tunggu masanya. Bersuka rialah buat sementara ini!
Sekian.
  Hingga ketemu lagi,
  Salam hormat buat semua Pencinta Malaysia dan Pencinta Keamanan. Salam SATU Malaysia.
Abdul Hamid Mohd Yusof.

No comments:

Post a Comment